Waar klanten op vertrouwen

Zeer mooie zaak, heel vriendelijke mensen en lekkere producten.

Je wordt hier op een fijne, vriendelijke en familiale sfeer ontvangen. Een aanrader voor lekkere koffie, thee…

Het is alsof je een stap binnen Italië zet! Je wordt ontvangen door warme en gastvrije mensen. Heerlijke koffie! 

Dit is Italië! De lekkerste koffie, mijn favoriete koffie. Dit al sinds de eerste keer dat ik hem proefde! 

De lievelingskoffie van mijn man. Toen hij zijn eigen horecazaak had en nu nog. Geen enkele andere koffie kan PIU’ evenaren!