Zeer mooie zaak, heel vriendelijke mensen en lekkere producten.
Je wordt hier op een fijne, vriendelijke en familiale sfeer ontvangen. Een aanrader voor lekkere koffie, thee…
Het is alsof je een stap binnen Italië zet! Je wordt ontvangen door warme en gastvrije mensen. Heerlijke koffie!
Dit is Italië! De lekkerste koffie, mijn favoriete koffie. Dit al sinds de eerste keer dat ik hem proefde!
De lievelingskoffie van mijn man. Toen hij zijn eigen horecazaak had en nu nog. Geen enkele andere koffie kan PIU’ evenaren!
We maken gebruik van cookies om je website-ervaring aangenamer te maken. Wil je genieten van een optimale surfervaring? Klik dan op "Alle cookies aanvaarden".